iPhone 6s Plus unlock request

Go to solution
Accomplice

iPhone 6s Plus unlock request

How do I know if my iPhone 6s Plus can be unlocked and how do I get it unlocked 

See more topics labeled with:
1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Agent

Re: iPhone 6s Plus unlock request

Hi, @lexa1029 Boost Mobile will help you unlock that device under the following conditions:

• The device has not been reported as lost or stolen or otherwise flagged as ineligible to be unlocked.
• The device has been active on the associated account for at least 12 months with the account active at that time.

If you believe that the device meet these requirements, you can send us a Private Message and we will help you unlock it.

11 REPLIES 11
Agent

Hi, @lexa1029 Boost Mobile will help you unlock that device under the following conditions:

• The device has not been reported as lost or stolen or otherwise flagged as ineligible to be unlocked.
• The device has been active on the associated account for at least 12 months with the account active at that time.

If you believe that the device meet these requirements, you can send us a Private Message and we will help you unlock it.

Enthusiast

necesito esta ayuda, no es robado ni nada solo que perdí

@GermanHR wrote:

mi chip y por error restaure mi cuenta :c pero tengo códigos datos todo

Agent

Hola @carlost. Para nosotros poder desbloquear su dispositivo, tiene que estar activo por 12 meses y estar en cobertura de Boost Mobile en estos momentos. 

Enthusiast

AHORA? bueno en facebook les mande primero un mensaje ya que el chip de mi telefono se quemo y no lo agarra mi nuero es este 

+15093027932

y bueno pensé que al restaurarlo agarraría de nuevo y ya se que fue mala idea 

Agent

Hola, @carlost. ¿Esta tratando de desbloquear su equipo?  Los requisitos para desbloquear un equipo son los siguientes:
-No puede estar reportado como perdido o robado.
-Debe haber estado activo por al menos 12 meses en su cuenta de Boost.
-Haber realizado un pago en los últimos 90 días.
-Debe encontrarse conectado a la red de Sprint y con la SIM card original insertada.

Si cumple los requisitos, envienos un mensaje privado.

Enthusiast

en esta cuenta?
no es resobado c:
lo demás si esta biien
Agent

En ese caso siga los pasos a continuación para enviarnos un mensaje privado:
Haga click en el nombre de usuario del Social Care Agent. Le llevara al perfil
Click en " Send this user a private message" localizado en la parte derecha

Groupie

I recently bought a new iphone from boost mobile, which is on my acct. now.  My old iphone 6s Plus, which I want to give to my son is currently locked and he can't add it to his current carrier. Can you please let me know how this phone can be unlocked to use with an other carrier or possibly with boost.  The old phone still has the boost sim chip installed.

Thanks in advance,

Olivia

Agent

Hi there, Olivia! We can help you with that. Please send us a private message so we may work directly with you.

You can send a private message by clicking on my name, then selecting the message option from the profile page.