COVID-19 Response for Boost Mobile Customers

Go to solution
Highlighted
Enthusiast

COVID-19 Response for Boost Mobile Customers

What is Boost Mobile doing for Customers regarding COVID-19 Response?

Every Prepaid Phone Provider is doing something except Boost Mobile.
857 REPLIES 857
Highlighted
Accomplice

Ok , I guess you're going to answer others and not me? Are you owned by Sprint or not? As far as I can tell at this moment this seems to be the only cell phone company not offering to help out with the coronavirus problem. When should we know something
Highlighted
Groupie

I cant get noone to answer stayed on the phone 2 hours i tested positive for the virus. Iam quaranteened what do i do? Plus 2 of my referel people didnt show u0 on the account also when the tornadoe hit phones werent working properly was suppose to get a month didnt receive that credit. Dr say my family cant go out of the house for at least a month. Please help
Highlighted
Agent

Sadly,@Fancydontgo,we don't have that information available at this moment. Please stay in touch with us here!  

Highlighted
Agent

We understand your frustration, Amanda0719, & we apologize for the inconvenience! Sadly, we don't have any information available at this time regarding the current situation. However, we will like to check on your account regarding the other scenarios you didn't receive appropriate assistance with. We value your privacy and security. Due to the nature of your concern, we would like to authenticate your account, but for us to do this in a secure way we need to take this to a private channel where we can discuss private account information. Please send us a private message along with your phone number, the PIN and a brief description of your request. To send a private message, click on any of the social care agents user names and select the option send this user a private message.

Highlighted
Accomplice

My Job has closed down for 3 months because of the coronavirus, I have no money at all. Plus I’ve been with you guys for more then 6+ years just asking for a little help for a loyal customer. Every other phone company is doing it, just wondering why not you guys?
Highlighted
Groupie

I just saw on the news that many communications companies are agreeing not to cut service for the next 60 days as asked by the FCC. Is Boost Mobile going to be part of this? Asking because many of us are taking financial hits with our jobs because of this coronavirus.

Highlighted
Accomplice

I’m following because I really need to know.
Highlighted
Agent

Hi there! Thank you for contacting us! Can you please send us a private message with the details, so we can work through this?

Highlighted
Accomplice

I am a bar cook. And my job is closed til further notice.
Highlighted
Agent

We understand. Can you please send us a private message with the details, so we can further assist you?